حل خطاهای احتمالی برنامه اعم از خطای موجود در برنامه ها و یا خطای نصب، رفع خطاهای ایجاد شده به واسطه ارتقاء برنامه ، توضیح و راهنمایی از طریق سیستم پشتیبانی و تلفنی به مشتریان را معمولا پشتیبانی می نامند ، اما تولید راهنماهای متنی یا تصویری برای محصولات و موارد دیگری در راستای حمایت از مشتری مانند ایجاد ماژول های جدید و نگارش های جدید نرم افزار نیز جزو پشتیبانی محسوب می شود که از اهمیت خاصی برخوردار است. (لازم به ذکر است ایجاد یا ویرایش، صفحات، محتویات، الگوها، پوسته و موارد از این قبیل جزء خدمات پشتیبانی رایگان نمیباشد.)
قابل ذکر است تمامی خریدهای جدید مشتریان شامل شارژ پشتیبانی رایگان میباشد. (سه ماه تا یکساله بستگی به نوع خرید محصولات)