-
عنوان محصول -در ویترین اصلی و همینطور در خروجی Rss و در کنترل های کناری تحت عنوان پرفروش ترین و جدیدترین و محبوب ترین محصولات نمایش داده می شود . برای اینکه ظاهر بهتری را در این ویترین ها داشته باشیم بهتر است از عنوان های کوتاه استفاده کنیم . البته عنوان محصول تا 50 کاراکتر محدود شده است اما در برخی از سایت ها مشاهده شده که با وارد کردن عنوان محصول تا سقف 50 کاراکتر و نمایش در ویترینی که الگوی مناسبی برای نام های طولانی ندارد باعث شده ظاهر جالبی پیدا نکند.
-
قیمت محصول- برای اینکه بتوانید محصولی را به طور رایگان در اختیار کاربران سایت خود قرار دهید کافیست قیمت محصول را صفر قرار دهید. در غیر اینصورت قیمت را به طور عدد صحیح باید وارد کرد.
-
لینک فایل – اصلی ترین و مهمترین قسمت در افزودن کالا می باشد. ابتدا اینکه فرمت فایل ها مهم می باشد. در نسخه های قدیمی تر شما تنها می توانستید فایل هایی را از سرور صدا بزنید و به محصول اضافه کنید که دارای فرمت Zip یا Rar هستند. در نسخه جدید 1.6.1 این ماژول پسوندهای رایج مانند mp3 ,docs,mp4,pptx,3gp نیز اضافه شده است که شما میتوانید این فایل ها را به محصول خود اضافه نمایید. دوم اینکه حجم فایل باید پایین باشدو از 1 مگابایت بیشتر نباشد. دلیل حجم پایین فایل این است که مقدار زمانی که سرور برای بارگزاری فایل منتظر می ماند 1 دقیقه است و با توجه به سرعت اینترنت در کشورمان فایل های با حجم بالا زمان بیشتری را از سرور می گیرند تا بارگزاری شوند و سرور دچار Time Out می شود. ضمن اینکه اصل و هدف استفاده از این ماژول در اختیار گذاشتن فایل های با حجم کوچک مانند جزوه های درسی و یا مقاله های پزشکی و علمی و یا موسیقی و عکس و حتی اپلیکیشن های گوشی های هوشمند برای کاربران است اما اگر از اینترنت پر سرعت بهره می برید میتوانید فایل های با حجم بالاتر را نیز بارگزاری کنید.همچنین این قابلیت وجود دارد که از طریق FTP سایت اقدام به انتقال فایل های مورد نظر که حجم بالایی دارند به سایت خود داشته باشید و سپس از همین قسمت فایل ها را انتخاب نماییدو به محصول اضافه کنید. File Manager سایت ساز نیز محیط مناسبی برای بارگزاری فایل های پرحجم است.
-
کلمات کلیدی- برای مبحث SEO لحاظ شده است پس دراستفاده از کلماتی که انتخاب می کنید دقت نمایید. تمامی این کلمات که با Enter از هم جدا می شوند به همراه توضیحات مختصر (description) در Head و Meta صفحه جزئیات محصول قرار میگیرند که تمام موتور های جستجو این Tag ها را ذخیره می کنند و بدیت ترتیب محصول شما با جستجو در موتور های قدرتمندی چون گوگل و یاهو به عنوان نتیجه جستجو برای دیگران به نمایش در می آید.
-
آخرین مطلب مهم در این قسمت تنظیماتی است که برای محصول در نظر می گیریم .مثلا میتوانیم در نظر بگیریم که وقتی این محصول خریداری شد پیامک برای خریدار ارسال شود یا خیر. البته در تنظیمات کلی این ماژول نیز این Option را داریم که در آنجا اگرتیک ارسال پیامک را بر داریم در این قسمت نیز تیک ارسال پیامک برداشته می شود. تیک فعال هم برای این است که آیا فروشنده تصمیم دارد که این محصول را به کاربران ارائه دهد یا خیر . هرگاه تیم فعال برداشته شود. آدرس جزئیات این محصول از کار می افتد و هیچ کجا قادر به نمایش محصول و دانلود فایل به طور موقت نخواهد بود.تیک برتر نیز برای افزودن کالا به ویترین اصلی است . ویترین اصلی ماژول تنها کالاهایی را نمایش میدهد که تیک برتر آنها خورده باشد.
این مقاله توضیحات مفصلی در مورد افزودن کالا در ماژول دانلود فایل بود که امیدوارم مورد توجه قرار گرفته باشد. در مقاله ی آینده در مورد نحوه ارسال ایمیل و دانلود فایل و همینطور پیگیری سفارش با استفاده از کد رهگیری صحبت میکنیم.
با ما همراه باشید...